وي تأکيد کرد: تا زمانيکه بخش خصوصي وارد نشود نميتوان انتظاراتي را که از صنعت گردشگري وجود دارد محقق کرد.
رئيس کميته علمي سمينار برند گردشگري تصريح کرد: گردشگري يک بخش مولد در جامعه است و بايد جايگاه ويژهاي براي آن در درآمد ملي کشورها ديده شود.
اين مقام مسوول تصريح کرد: وظايف بخش دولتي را در حوزه گردشگري،سياستگذاري حمايت، برنامهريزي کلان و نظارت اعلام کرد و گفت: اصل کار بر عهده بخش خصوصي است در ساير صنايع محصول به عنوان برند مطرح است اما در گردشگري برند مقاصد مطرح است.
رئيس کميته علمي سمينار برند افزود: برند در مسير زمان توليد ميشود اگر يکسري عوامل به خوبي مورد استفاده قرار گيرد در بستر زمان برند ساخته ميشود بطور مثال برند براي شهري مثل يزد عليرغم آنکه تصور ميشود بايد بادگيرها باشند، برند اين شهر، کويري بودن آن است که در ذهن گردشگران وجود دارد.
وي ادامه داد: شايد يکي از دلايلي که برند در حال حاضر موضوع رساله دانشجويان قرار گرفته و در ادبيات رايج گردشگري جايي پيدا کرده است بر پايه چنين سمينارهاي علمي باشد.
/120
انتهای پیام/